Thursday, September 23, 2010

Areklamento Para i Kandidatu Siha

1. Para un mafaisen ni’ kuestion gi i fino’ Chamoru ya ma e’e’ppok hao na un fanoppe gi i fino’ Chamoru lokkue’.


2. Yanggen guaha asistante-mu para u pula gi fino’ Ingles, mistet di un oppe i kuestion gi i fino’ Ingles osino gi i fino’ Chamoru, åhe’ ti para i asistante-mu u fanoppe. **Nota: Siña ha’ mata’chong i asistante-mu gi i santatte-mu.


3. Yanggen malago’ hao pumula’ i respuestation-mu gi i fino’ Engles pues gi fino’ Chamoru osino dinibira, hasso na siempre un utot palu gi katkuet lengguåhi para u chilong orå-mu gi tutåt na påtte.


4. Guaha umo’ora i respuestasion-mu ya gaige gi me’nå-mu. A’atan i tapbleru ni’ ma gogo’te hulo’ para u tungo’ kuånto tetehnan tiempo-mu. Fine’nina, annok i minutes, pues i sigundo yan i ittemo na palåbra Påra.


5. Ti debi di un dinira i respuestasion-mu nomåsdi håfa na tiempo ni’ ma nå’i hao gi ayu na påtte i prugråma.


6. Para u ma faisen i kuestion ya pues u ma ripiti. Yanggen malago’ hao ta’lo na u maripiti, na’tungo’ i emse.


7. Para i ittemo na ora gi fine’nina, para u guaha deskånso antes di u ma kontenuha asta i finakpo’. Yanggen guaha mås un nisisita patsino kuestion siha, na’tungo’ ha’ yu’.


8. Eppok I familiå-mu, manatungo’-mu, manachaiguå-mu, mangga’chong-mu, sapotte-mu, bisinu-mu yan emplehao-mu siha para u fanmåtto gi di dirånten i puenge ni’ para un annok. Para u ma kondukta ileksion para u fanmaayek singko (5) na kandidåton liheslatibu gi kada puenge.

No comments:

Post a Comment